carinag.blogg.se

JAG ILADE HELT I ONÖDAN!!

Då har vi äntligen landat hemma, både jag och Beatrice. Den lilla uterumlaren var ju på Malmöfestivalen idag och kom inte till mamma förrän runt halv 10 snåret. Japp, hon hade varit ute och roat sig minsann. :) :) 

Det har varit en ganska lång och intensiv dag. Och inte nog med det. Jag ilade ju hemåt tidigare ikväll för ett möte med hyresgästföreningen. Det visade sig att vi skulle träffas igår och inte idag. Alltså, jag vet inte vem som sagt vad eller missat någon tid. Men i min almanacka så stod det 20:e. Jag vet ju att man inte kan träffa de på andra dagar än Måndagar. Men ja, jag tänkte inte på att det inte var Måndag idag, utan hade bara 20:e i skallen. Nåja, ingen fara skedd, mer än att jag ilade i onödan då. Fick skjuta mötet till nästa vecka istället. :) 

Och med detta säger jag godnatt. Känner riktigt hur tröttheten kommit smygande.
Ha en god natts sömn.

Dagens härliga händelse, en STOR kopp kaffe på burger king ......


...... innan infomötet på AF.



Så slapp man laga middag idag också. :) 



Lillemans nya inne"skor". Sååå mysiga. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: