carinag.blogg.se

JAG ÄR VAKEN ... !!

... men så, så trött. Jag klarade inte att vara vaken riktigt hela natten. Tror jag slumrade till vid halv 4-tiden, så det var tur jag ställt klockan på halv 6. :) 
Beatrice har också slocknat, men jag låter henne sova en liten stund till. Sen måste hon upp om vi skall hinna få i oss lite frukost.

Jag kommer alltså att logga ur mig här om någon timme. Naturligtvis blir det uppdateringar lite under dagen. Dock kommer det inte att bli massvis med bilder. Det segar sig alltid när jag skall lägga in bilder via mobilen, sen tar det ju lite mer data också (tror jag :) ). Men kameran följer så klart med, och ja, jag har satt i chipet hahaha.

Nu skall morgokaffet ner i halsen, sen skall Beatrice väckas.
Ha en härlig dag där ute.

Godmorgon.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: