carinag.blogg.se

JAG ÄR RIKTIGT SEG!!

Så seg jag var igår. Tänk att det tar mer än en dag innan man är på banan igen när man varit på utflykt. :) Och jag känner mig fortfarande en aning dåsig. Det tar minsann på krafterna att åka bil så många mil. Det var dessutom två dagar i sträck med långa dagar. Men kul har vi haft på vägen, så jag tar gärna segheten nu. :) :) 
Dennis och Dessi åkte inte hem förrän på kvällen. Så vi bara satt och slappade. Vi orkade inte ens laga mat, så det blev bara lite kassler och potatisgratäng, som de fixade när de var ute på lite ärenden.

Idag tänker jag göra så lite som möjligt. Och bil tänker jag absolut inte åka idag. :) Tror faktiskt att Beatrice för en gång skull håller med mig.

Nu var det meningen att jag skulle morna mig i min egen lilla ensamhet med mitt kaffe. Men gissa vad som då händer? En nyckel sätts i ytterdörren och in kommer Teddy, pigg som en lärka. Han tänkte ta en liten paus i sitt städande. Och så kom han att tänka på sin lilla mamma, gulligt va?

Nej, nu skall jag vara lite social ...... och så väntar mitt kaffe förstås.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: