carinag.blogg.se

JAG ÄR AKTIV!!

Idag har jag varit lite aktiv med det som skall göra varje förmiddag. Känner ju att jag inte kan dega längre, nu är semestern slut. :) 

Var i kontakt med ett företag förra veckan. Och vi beslutade att jag skulle ringa igår. Men när jag ringde hade han inte tid just då, var precis på väg ut. Det har jag ju full förståelse för, så vi bestämde att jag skulle ringa idag. Naturligtvis gjorde jag det, och fick besked av en medarbetare där att han blivit lite försenad och skulle komma in en timme senare. Okej, jag ringde på utsatt tid. Men då fick jag besked att det var bättre att han ringde upp mig för att han inte kommit in än.
Det är klart att det kan vara så. Men lite besviken är jag allt eftersom jag sett fram mot detta ända sedan Fredagen. Nu känns det inte som jag är intressant längre för företaget. Det är ju säkert bara jag som känner så. Men tycker det är konstigt att tiderna kan förskjutas så mycket.
Ja, ja, det är väl bara att hoppas på det bästa och vänta på att telefonen skall ringa.

Nu skall jag laga mig en kopp kaffe och fortsätta med jobbsökandet en liten stund till, innan det är dax för ett besök på AF.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: