carinag.blogg.se

INGEN RO, INGEN VILA!!

Har varit hemma ett par timmar nu.
Det var ju meningen att Beatrice skulle till stan och se om hon kunde hitta någon jacka, nu när det börjar bli kallt. Men hon hade fastnat här hemma med kompisen och SIMS. :) :) Ja, så blir det ibland. Men vad tror ni då händer? Jo, nu vill hon inte åka till stan själv, utan vill dra iväg med mig på en ny busstur. Hmmmm, orkar jag? Hon lockade mig med kaffe och wienerbröd hahaha. Mina barn vet precis vilka knappar de skall trycka på. Så ja, det är väl klart jag följer med min dotter på en liten shoppingrunda. :) 

Så nu bär det iväg igen. Har ingen aning om var vi hamnar, men någonstans där man kan handla kläder och FIKA.

Måste rusa, Beatrice står och hoppar. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: