carinag.blogg.se

HALVA DAGEN HAR REDAN GÅTT!!

Visserligen är det Söndag idag. Och jag vet att Söndagar brukar vara en vilodag inför kommande arbetsvecka, men det här är väl kanske att ta i lite.
Jag gick ju och vilade en stund i morse när jag druckit mitt morgonkaffe, somnade som en sten och vaknade kvart i ett. Och Beatrice då? Hon var inte vaken i morse, vaknade efter en hel natts sömn tio i ett.
Alltså, vi har sovit bort halva Söndagen. Min kropp tog mig på orden, när jag sade att Söndagen var en vilodag. hahaha

Beatrice for ut i köket direkt och började med frukosten. Eller nja, brunchen är nog mer rätt. :) Så nu har vi faktiskt precis ätit också. Det är inte alls konstigt att vi inte är hungriga på kvällarna när vi nu tagit för vana att äta vår frukost så här sent.

Nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar, så vi måste försöka komma in i bra rutiner igen. Vi kan ju inte sova bort dagarna som är kvar. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: