carinag.blogg.se

FREDAGSMORGON!!

Jippi, det är Fredag. Är det så man brukar säga? Japp, nu kan jag också säga det.
En av ALLA goda anledningarna till att ha ett jobb är att dagarna skiftar, och man kan faktiskt ha helger också som känns. Det gillar jag. :) 
Snacka om att jag hade träningsvärk i fötterna i morse efter att ha stått så många timmar igår. Men det är bara bra. Då känner jag av att jag verkligen har jobbat. :) :) 

Idag vaknade jag långt innan klockan ringde. Hade en vovve i sängen som plötsligt fick loppbesök och började fnatta sig. Hela sängen skakade. hahaha
Nu är det i alla fall kaffe som gäller, och snart är det dax att väcka Beatrice.

Hoppas ni får en otroligt bra Fredag och en sista arbetsdag på veckan.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: