carinag.blogg.se

FLITENS LAMPA LYSER!!

Oj, oj, vad energin flödar idag.
Klockan är inte mer än 9 och jag har redan hunnit söka två jobb. Jag vet, det låter inte mycket. Men klockan är inte så mycket än, hittar jag lämpliga arbeten lär det ju bli något eller några till idag. Tänkte belöna mig själv med en god kopp kaffe, innan jag fortsätter. :) :) 

Blev lite full i skratt nu när jag satt och sökte jobb. För ett par dagar sen ringde jag till arbetsförmedlingen. Och samtidigt som jag hade damen på tråden bad jag om jag kunde få hemskickat något eller några jobb som inte kommit ut på deras hemsida än. Så hon var gullig och skickade över fyra förslag till mig. Ett av jobben klickade jag in mig på idag, och i annonsen står det att företaget har öppet hus varje Onsdag 8.30 - 11.30, då man besöker de och lämnar in sitt CV och personliga brev. Företaget ligger alltså i Helsingborg. Skall man lämna in sin ansökan där får man kanske planera in en utflyktsdag hahaha. Tyckte det var lite komiskt. Jag har sökt många jobb det senaste året. Men jag har aldrig stött på det tidigare, att det står utförligt att man skall lämna in sina papper under deras "öppet hus"dagar. :) 
Ja, varför inte. Jag har ju mitt sommarkort, så vi kan väl kanske ta en tripp till Helsingborg en dag. :) :) 

Nu skall jag njuta av en välförtjänt kopp kaffe och en kaka, mums.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: