carinag.blogg.se

EXTRATIDIG MORGONHÄLSNING!!

Det blev en riktigt tidig morgon idag. Försökte hålla mig vaken, för att sen kunna sova i bilen när vi ger oss iväg. Men framåt 3-tiden blev det ändå för mycket, då slocknade jag. Beatrice väckte mig vid 4 och hade då lagat kaffe, den goingen. :) 
Jag vill ju absolut inte påstå att jag är pigg, ser nästan inget annat än grus framför ögonen. :) :) 

Nu skall vi alldeles strax bege oss hemifrån, mot Ölands djurpark. Idag åker jag med mina barn, skall bli superkul. Det blir första utflykten tillsammans med Alexander. Härligt, härligt.
Idag kommer både jag och Beatrice att vara ordentligt förberedda, med både vatten, huvudskydd och solkräm. Beatrice brände sina axlar lite igår, jag vill helst inte att det skall bli värre. Så idag skall hon smörjas in ordentligt, och flera gånger under dagen. Får man tro väderleken, så blir det varmare idag än igår, hur nu det kan vara möjligt. Igår var det så hett, att jag flera gånger blev orolig att vi skulle få solfrossa. :)

Ha en härlig dag alla. Och glöm för allt i världen inte att smörja in er om ni ger er ut i solen. Det kan kosta mer än det smakar.

GODMORGON.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: