carinag.blogg.se

EN NY OCH HÄRLIG DAG!!

Godmorgon.
En ljus och härlig dag tar sin början. Sitter och dricker mitt morgonkaffe, och idag kan jag verkligen säga att jag "snart" skall iväg till jobbet. Tänk att man kan bli så lycklig bara av att ha ett arbete att gå till. :) :) 
Jag gick på moln hela eftermiddagen igår, fann inte ens ro att sätta mig och surfa vid datorn.
Fick en fråga igår hur det kommer att bli med bloggen om jag nu kommer igång med arbete stora delar av dagen. Och svaret är att jag naturligtvis kommer att fortsätta som vanligt. Det säger sig själv att jag inte sitter och bloggar på arbetstid. Men man har ju sina små fikastunder, så det löser sig säkert.

Nu skall jag fortsätta med mitt morgonkaffe och sen få upp Beatrice ur hennes djupa sömn. Det blir en härlig dag för oss båda.

Hoppas ni också får en riktigt bra dag där ute, och var rädda om er. :) :) 

Här kommer lite bilder från gårdagen.


































Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: