carinag.blogg.se

DETTA HÄNDE EFTER JOBB!!

Lika intensiv dag idag, men så, så rolig. Dock blev jag ju väldigt försenad från jobb. Och när jag långt om länge var klar på AF, så väntade nästa möte med Teddy. Så det blev en låååång dag innan jag väl var hemma.
Vi var uppe mitt i smeten i stan med Teddy. Och när vi skulle hem, skulle Teddy köra mig med sin mopp ...... en liten bit bara för att jag skulle känna hur det kändes med den moppen. Det slutade med att han körde mig hela vägen hem, medan jag flåsade honom i nacken, hyperventilerade och var helt övertygad om att vi aldrig någonsin skulle komma hem helskinnade. hahaha
Som ni märker så sitter jag ju här nu, men guuuud vad läskigt det var. Trots det måste jag säga att Teddy körde väldigt försiktigt. :) 

Väl hemma behövde jag inte tänka så mycket. Dennis och Dessi fixade mat ikväll, jag behövde bara finnas där och äta maten. Det är alltid extra gott när någon annan står vid spisen. :) 

Nu väntar sängen. Skall upp tidigt i morgon, redan 05.30.
I morgon börjar jag jobba redan 07.25. Skall få följa med chefen på ett jobb utanför Malmö. Alltid lika roligt med lite nya utmaningar. :)
Jag säger i alla fall godnatt nu och sov så gott. Så hörs vi i morgon igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: