carinag.blogg.se

DÅ SAMMANFATTAR VI DAGEN!!

Nu är dagen "natt" för alla oss barn. :) :) Och jag tänkte bara sammanfatta lite kort om dagen.

Ja, vi var ju som sagt på en hälsomässa här i Malmö idag.
Från början var det tänkt att jag och Dessi skulle ta oss en liten tur dit för att kolla runt lite. Men så kom vi ju på i förmiddags att varför inte dra den lite äldre generationen med ut. Man behöver även lite socialt umgänge, och komma ut lite bland folk. Så vi lurade med oss Dessis mormor och min mamma, som är i ungefär samma ålder.
Tyckte det var ett riktigt smart drag av oss. :) 

Och vi hade verkligen superkul tillsammans alla fyra. Det fanns allt från spåbord, massage av fötter, zonterapi, tarotkort, healing. Och det kanske roligaste för min del var seansen vi lyssnade på.
Seansen höll på en hel timme. Nackdelen var nog att rummet var ganska litet, det var mycket folk där och luften blev ganska kompakt. Så mot slutet av timmen kändes huvudet riktigt tungt.
Men jag skulle absolut inte velat vara utan det. Jag har aldrig varit på en seans tidigare och fick riktigt blodad tand. Så det kommer jag att ha här hemma inom det närmaste, skall ringa och boka tid nu i veckan. :) 
Och givetvis spenderade vi lite pengar också där.



Alltså, jag kan ju inte gå på en sådan här tillställning utan att få en rökelsehållare och rökelser med mig hem. :)


Det här är en "pengagroda". Om man ställer den någonstans i lägenheten med rumpan mot ytterdörren, så får man pengar. Men om man istället vänder grodans huvud mot hallen och ytterdörren, så försvinner det pengar. Så nu får vi se om jag plötsligt kommer över en hög med pengar. hahaha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: