carinag.blogg.se

BÅDE VARMRÄTT OCH EFTERRÄTT!!

Nej, vad säger ni om att vi ger upp för ikväll?
Jag är riktigt, riktigt trött, och det skall absolut bli skönt att sträcka ut sig på sängen. Dennis och Dessi är på väg att gå härifrån nu, men jag kände att jag ville kika in här först och säga godnatt innan det blir alltför sent.

Ikväll käkade vi lite mat tillsammans, som Dennis hade tillagat (tror jag). Det var supergott, och riktigt mätt blev jag. Som om inte det var nog, var vi tvungna att käka lite chokladpudding till efterrätt. Ja, ibland slår vi på stort minsann. Och gott var det. Nu känner jag att jag knappt kan röra mig ur stolen. Har säkert lagt på mig ytterligare 2-3 kilon. :) :) 

Paus, paus, paus ...... så blev jag och Beatrice ensamna. :) :) 

Nu säger jag godnatt och sov så gott. Hoppas ni får en god natts sömn. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: