carinag.blogg.se

ÄNTLIGEN, SOM JAG LÄNGTAT!!

Jag ville ju bara uppdatera er vad jag gör just nu. Och jag kan bara säga JIPPI, här skall spelas. Japp, fick hem SIMS 2 med posten idag, snabb leverans av CDON.

Ja, det är inte det enda jag gör förstås. Jag sitter även barnvakt till lilla charmtrollet. Han var lite kinkig tidigare, men nu sover han sååå fint i sin vagn, den godingen. Beatrice hade svårt att släppa honom ifrån sig när hon skulle till tvättstugan. Jag brukar ofta inte ha en chans på honom när Beatrice är i närheten hahaha. Men det gör inget, han är precis lika go att titta på.

Medan nu Alexander sover, har jag installerat SIMS 2. Så ja, ni kan ju lista ut vad jag kommer att göra halva natten. :) :) 



Teddy var upp om en sväng innan med en kompis. Har bara pratat med henne på skype tidigare, så det var trevligt att träffa henne i verkligheten. Det är alltid trevligt och lära känna "barnens" vänner. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonas
skriven :

Du vet väl att om du handlar dataprogram på cd-on kan du ladda ner det med det samma så fort du betalat.

Svar: Nej, det hade jag faktiskt ingen aning om. Bra att veta till en annan gång. :)
Carina G.

2 Pia K
skriven :

Jag installerade också in Sims 2 för någon vecka sedan.Behöver du expansioner så har jag en hel del.Gissa vad jag gör om nätterna nu för tiden :)

Svar: Vi har några stycken, så vi klarar oss än så länge. Det skulle i så fall vara djurliv, som Beatrice antagligen gärna vill ha sen.
Carina G.