carinag.blogg.se

VART ÄR TUPPEN!!


Tro't eller ej, men halv 6 var jag uppe och studsade, hur pigg som helst. T.o.m tuppen var utslagen. haha
Hmmm, kommer jag att orka hålla mig vaken ända tills i kväll?

I alla fall så väntar en härligt underbar dag.
Vad som händer vet jag inte än, men det blir säkert toppen. :) 

För alla som inte har tid att kika in under dagen önskar jag en superbra dag.
För alla andra, ses om ett tag igen. :) 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Om du vill så får du lov att skicka lite energi till mig :) eller ännu bättre vad sägs om att du tar mitt kundbesök idag :) hihi
Vad kan du om hemsidor?! Hahahaha xD

Svar: Klart jag kan ta ditt kundbesök, inga problem. :) Hemsidor är väl ungefär som japanska för mig skulle jag tro. Men du vet, man kan lära sig allt bara man vill. :)
Jag skickar lite energi, jag har så det räcker och blir över. :)
Carina G.

2 Teddy
skriven :

Du kan gärna ge mig också lite energi :) .....

Och Jonte... Hon hade kunnat vara din sekreterare utan problem :) hahah

Svar: Absolut får du lite energi av mig Teddy, allt för att din dag skall bli så bra som möjligt.
Carina G.