carinag.blogg.se

VAD HÄNDER?!!

 
Det var verkligen ingen höjdare att vara ute i blåsten idag haha. Men allting går ju bara man vill.
När vi väl kom hem så blev det middag framför film med Beatrice, mys mys.

Ni som verkligen följer mig och min blogg har säkert märkt något konstigt på bloggen idag.

Jag är ju ganska ny i bloggandet, och ännu nyare till att blogga från mobilen. Och idag skrev jag två inlägg när jag inte var hemma. När jag väl kom hem och öppnade datorn så kunde jag inte hitta mina inlägg som jag publicerade från mobilen. Men de låg fortfarande kvar som en "utkast", hur nu det gick till. I alla fall, jag kopierade och skickade över och skickade det på nytt. Efter det upptäckte jag att det hade publicerats tidigare idag också. Så jag publicerade två inlägg två gånger idag. hahaha. 
Ja, ja jag lär väl mig så småningom. Under tiden har jag hur roligt som helst.
Och visst är väl det huvudsaken??

Nu är kaffet på G i bryggaren och 20.00 bänkar jag mig framför en liveshow på datorn, som visas varje Söndag.
Har ni inget roligare för er, titta ni också: http://marcelos.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bittis
skriven :

Aååråpå Liven, vet du hur man gör om man vill skriva nåt ..inte tänkt mig det, men i fall .. vet om Bubblan, som jag kan kolla vad de andra skriver ..men ..??

Svar: I rutan nere till höger finns det en pratbubbla som du klickar på. Då kommer alla kommentarer upp på bildrutan. Men du måste ha liten bildruta för att kunna se kommentarerna. Förstorar du bilden, försvinner det igen. Hoppas du förstår vad jag menar.
Carina G.

2 Bittis
skriven :

Jo, jag har ju kollat där jag ser vad de andra skriver .. men kan jag skriva en fråga där oxå .. eller måste jag vara inloggad nånstams ??

Svar: Sorry Bittis. Hann ju aldrig svara dig innan programmet började. Men till nästa gång kanske.... under där alla kommentarerna skrivs finns en vit ruta. Klicka där så markören kommer fram. Sen är det bara till att kommentera.
Carina G.

3 Bittis
skriven :

Ok ... det är lugnt, vettu ..!!!