carinag.blogg.se

UTBILDNING!!

 
Utbildning på hög nivå på Beatrice skola.

Idag har tjejerna varit på ungdomsmottagningen och haft sexualkunskap. De har bl.a fått utbildning i hur man trär på en kondom.

Beatrice hade himla roligt åt detta när hon i detalj berättade om hur de fick göra. Och ännu roligare tyckte hon det var när de fått två kondomer med sig hem för att "öva".

Jag tycker att det är riktigt bra att våra ungdomar får kunskapen. Dock förstod inte Beatrice varför hon behövde veta det, hon skulle ju inte använda kondom. hahaha

Så den här händelsen utlöste dagens skrattsalva, ja ni ser ju själv. haha





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Haha glad unge;)

Svar: Hahaha, ja, detta var ju dagens höjdpunkt...
Carina G.

2 Linn
skriven :

Hahahahahaha Teddy xD

Nuu tycker jag inte du ska avslöja för mycket min kära man ;) hihihi

Sån övning har vi också fått göra ;) Sååååå jätte kul den dagen va ;) hahahahahahahaha

Svar: Hahaha. Nej, och absolut inte avslöja sånt för sin mamma....
Carina G.

3 JonteBoy
skriven :

Nu tycker jag ni skall sluta snacka om ert sexliv här, tror inte vi andra är så intresserade ;) hahaha

Svar: Jag vet att jag inte vill veta mer. hahaha
Carina G.

4 Linn
skriven :

Vem har sagt att jag menade oss Jonte? Jag kanske menade er två ;) hahahaha

Men Carinag det är la bra om hon får lära sig vad det är?! :)

Svar: Jo, absolut är det bra. Beatrice var ju förstås lite osäker på om hon tyckte det var bra. hahaha
Carina G.