carinag.blogg.se

TRÅKIGT!!

 
Jag vet, jag skulle ju städa. Men fy vad tråkigt, och betalt får jag ju inte heller. haha
När jag sen tittade på skrivbordet, så sjönk viljan att städa ännu mer. :) 

Och vad gör man då? Jo, man får helt enkelt hitta på egna aktiviteter.

Så jag tog saxen och kapade en bit av håret. En bit och en bit, det blev nästan hälften. Och guuud vad kort det känns.
Jag är ju som sagt ingen frissör, så det blev lite småtestar här och där. Jag får väl ta det vid tillfälle när jag ser något. :) 
Det finns annars något som heter frissörsalong hihi. Så jag får väl krypa till korset nästa gång jag går dit. Hon kommer väl att skaka på huvudet och skälla lite för att jag gjort detta.
Men, men, nu är det gjort i alla fall.

Skall försöka att plocka undan här lite nu så jag kan ut och njuta av det fina vädret sen. Det ser fint ut, fast det kanske är en illusion när man ser solen. Brukar vara så, när man väl kommer ut, så fryser man.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frida
skriven :

Det var ju synd att du inte bor i Göteborg. För då hade jag kommit till dig och fixat det där. För jag är frisör och kan säga som den, det ser INTE okej ut. Så skäll? Det får du definitivt! Haha

Svar: Hahaha. Jag vet Frida. Teddy kom precis upp och skall jämna till det. Jag kan inte annat än hålla med dig. :)
Carina G.

2 Pia K
skriven :

Det fixar Sam till dig nästa vecka.Har du inte lärt dig att man ALDRIG ska klippa sig själv? :)

Svar: Hahaha. Teddy kom upp och jämnade det lite. Men det kan nog behövas lite till. :)
Carina G.