carinag.blogg.se

TANKVÄRT!!

 
 
Varför äter man så mycket att man nästan spricker och sen däckar och sover bort två timmar i soffan? Där försvann ett par timmar som jag faktiskt hade kunnat göra något roligare på än att sova. hahaha

Nu har jag i alla fall satt mig här igen och skulle försöka lära mig ytterligare om bloggvärlden. Nu tänker ni säkert att hur svårt kan det vara, det är väl bara att skriva hahaha. Klart det är. Men det finns ju hur mycket som helst man kan göra inne på en blogg som en "gammal tant" som mig inte hade en aning om. hihihi

Och eftersom jag bara läser två bloggar jämt och ständigt, så vet jag bara hur de skriver och hur deras layouter och teman ser ut. Därför tog jag nu tillfället i akt att kika in på lite fler bloggar för att titta hur bloggare lagt upp det.

Måste säga att jag är grymt imponerad av var folk får inspiration ifrån. Det är allt från 13 år upp till 70-åringar som skriver. Och deras inspiration tryter inte, det var väldigt intressant läsning.
Okej, nu kommer jag ju så klart inte att börja följa alla dessa. Det räcker så väl med de två jag redan följer. Det är tidskrävande nog. hahaha

Nej, nu är jag nog klar här, för en stund i alla fall.....

Bara ett tankvärt ordspråk innan vi slutar:
LÄR DIG LIVETS STORA GÅTA, ÄLSKA, GLÖMMA OCH FÖRLÅTA.

Eftersom jag aldrig fick upp någon bild igår på min egen lilla hushållerska, kommer här istället en bild på den söta lilla kocken. Naturligtvis var det hon som stod för maten även idag. Ja, jag vet. Jag har sån lyx. hahaha


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Ja du de har jag undrat många gånger oxå varför man äter så man nästan spricker när de är så gott hahah. Nu såg jag att de kommit en ny funktion i bloggen så nu får du lite mer att lära dig ;)

Svar: Vad kan det vara för funktion? Tycker aldrig att jag blir fullärd, hur mycket jag än kollar. hahaha
Carina G.