carinag.blogg.se

SYSSELSÄTTNING!!

 
 
Vad har jag sysslat med då?

Har varit ganska flitig med jobbsökningar, har hunnit med att söka hela fyra jobb. Jippi.

Kan ju tala om att det inte är hälften så roligt att söka jobb som att sitta här och "leka" med bloggen. Tänk vad bra det hade varit om detta hade varit mitt arbete istället. Guuud vad bra jag hade mått då. haha

Men jag får se det som belöning. Varje gång jag varit duktig och sökt jobb, får jag gå in här. Då vet jag att jag har gjort något bra i alla fall. hahaha

Om det är någon som funderar på varför jag hela tiden skriver haha, hihi, hoho och allt vad jag nu hittar på, så beror det på att jag inte har lyckats klura ut hur tusan jag får smileysar på pränt här på bloggen. Så är det någon som har  något tips hur jag skall göra, så är de varmt välkomna.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Jag håller alla tummar och tår nu att du får napp på nåt av jobben du sökt :) Annars tror jag mycke på dig som storbloggare oxå för du gör ett strålande jobb med din blogg :)

Svar: Tack Malin. Det skall nog ganska mycket till om man skall kunna leva på det. hahaha.Men det hade varit superroligt att kunna det förstås.
Carina G.