carinag.blogg.se

SOLIG DAG??!!

 
Klockan är inte mer än 6, och man kan faktiskt skymta solen lite där ute. Tror det kommer att bli en härlig dag. 

Vi hade ju som sagt myskväll med bra TV igår. Tror inte det tog mer än 10 minuter innan Beatrice somnade i soffan. Efter någon timme var det min tur.
Så istället för att skriva ett godnattinlägg här på bloggen, somnade jag som en sten. Vissa kvällar är det bara som om någon sprutat in sömnmedel i lägenheten. :) 

Men det är en mening med allt här i livet. Det är ju fikatime idag, så det är bra att jag är utvilad, så jag kan ta mina ben på en långpromenad.
Idag får jag dessutom sällskap av Teddy, kul. Det är faktiskt ganska tråkigt att promenera på egen hand och inte ha någon att babbla med.

Men det är ju några timmar kvar. Nu skall jag först morna mig på gammalt hederligt sätt, med KAFFE.

Hörs om ett tag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: