carinag.blogg.se

SLAPP!!

 
Oj, vad jag har slappat. Skulle ju göra så mycket, men det blev inget av det idag.
Ja, ja så blir det ibland.

Nu är jag i alla fall uppe och på topp igen. Skall snart bege mig hemifrån för att möta upp Teddy. Jag har ett möte i stan, sen blir det nog en o annan fika också.
Ja, just ja. Teddy lovade att dra iväg med mig på en överraskning. Hmmm, vad kan det vara? Jag älskar överraskningar. Men jag är ju som ett litet barn, OTÅLIG.
Så just nu sitter jag och är dödligt nyfiken. hahaha

Nackdel med att gå ut? Jodå, det blåser småspik. Är det något vädertillstånd jag verkligen ogillar, så är det blåsten. Jag har ju dåligt balanssinne i vanliga fall. Ni kan ju bara tänka er hur jag ser ut och går i blåst.
Ingen höjdare.







Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: