carinag.blogg.se

REDO FÖR DAGEN!!

 
Ja, då är jag redo att snart ge mig iväg.
OBSERVERA; JAG är redo. Men är Teddy det tro?? Nja, får kanske ta och ringa honom. Tror nästan han sover fortfarande, sjusovaren. hahaha

Jag har fått önskemål om att lägga in fler bilder här på bloggen.
Och naturligtvis skall jag försöka tillgodose det. Det blir dock inte speciellt bra kvalité med mobiltelefonen. Så nu har jag faktiskt letat fram min kamera, som jag tänkte försöka använda lite mer. Först måste visserligen batteriet laddas under dagen, så idag lär det väl inte bli något. Men sen kanske jag kan få till det.
Vi får väl se vad det blir av det.

OJ, nu ringde minsann Teddy ändå, han VAR ju vaken. Vilken tur. Då kommer vi iväg något sånär. :) 

Ha nu några underbara timmar alla, så hörs vi lite senare.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Jippi!!!

Svar: En glad Emelie. Tänk om jag kunde göra alla lika glada... :)
Carina G.