carinag.blogg.se

PAUS!!

 
Snacka om att samla på sig.

Stack ner till förrådet för att ha tag i EN kartong, och möttes av 200 kartonger, blandat med soffa och fotöljer. En aning irriterad när jag inte kunde få fram vad jag sökte efter.
Beatrice, den stackaren, slet som ett djur för att försöka hjälpa till att dra ut möblerna så vi kunde hitta vad vi var ute efter.
Tror ni vi hittade vad vi sökte? NEEEJ!!

Efter ett tag blev jag tjurig ;) så var ju tvungen att gå upp och ta en paus.

Just nu står både soffa och fotölj ute i trappuppgången, orkade inte dra in det igen.
Pust, stånk, stön. får väl kila ner och ta undan det från trappan, innan någon granne börjar föra väsen.

GRRR


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 micke lilja
skriven :

provat sälja lite på blocket som soffan och mm -:)

Svar: Den är sönder och skall kastas. Det är Dennis och hans flickväns soffa. Men den bara hamnade i mitt förråd. hahaha.
Carina G.

2 Malin H
skriven :

De där påminner väldigt mycket om mitt eget förråd, enda skillnaden är att jag inte har möbler där i utan min cykel hahaha

Svar: Hahaha. Irriterande när man inte kommer in till sitt eget förråd. Men det löste sig i alla fall så småningom.
Carina G.

3 dennis
skriven :

Så nu är soffan mer i sönder eller och mer oreda där inne.

Svar: Jag slet ut det. När jag gick upp för att ta en paus, drog Teddy in det i förrådet igen. :) Och du, det kan inte bli mer oreda än tidigare. hahaha
Carina G.