carinag.blogg.se

ORDNINGEN ÄR ÅTERSTÄLLD!!

 
Då har jag äntligen landat hemma igen.

Hur härligt det än är att träffa de bästa av vänner, så skall jag vara riktigt ärlig och säga att det är jätteskönt att komma hem till sin egen lilla vrå. Ja, jag vet, osocial är vad jag är  haha. Men om jag nu måste vara osocial med någon så är Pia bästa valet.

Så tack för några härliga timmar.

Och naturligtvis fungerade det inte att blogga från mobilen heller. Fick smyga mig in på Pias dator så jag kunde uppdatera er lite i alla fall. Jag vet, jag är rktigt snäll. T.o.m när jag sitter med bästa väninnan så tänker jag på er. Är det det som kallas för besatthet? Hmmmmm.

Sen genomgick jag ju en skönhetsoperation också när jag ändå var hos Pia. Visst är hon duktig? Vad tycker ni om resultatet? Observera att det finns före- och efterbild. :) 








Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Johan
skriven :

Du är mer magenta på den ena bilden, är det de? :)

Svar: Hahahaha. Det skulle ju så klart vara du som stirrar på färgen. :)
Carina G.

2 Johan
skriven :

Men det var kanske inte de bästa bilderna för en jämförelse :)

Svar: Nej, det kan du ha rätt i. Fast det var inte färgerna jag var ute efter, något helt annat. hahaha. Men som sagt, färgerna var inte de bästa. :)
Carina G.