carinag.blogg.se

OMSORG!!

 
Och hur roligt är städning på en skala då ......?
Förstår inte varför man skall skjuta upp tills morgondagen det man kan göra idag.
Städningen skulle ju göras IGÅR. Vad hände egentligen?
Förutom att jag var lat och datanördig, så har jag ingen annan ursäkt.

Men idag fick jag lite energi i alla fall, så det är det jag sysslat med. Fast skall ju villigt erkänna att jag pausat mer än vad jag städat. hahaha

Nu när jag städade köket kom jag ju på att jag måste visa min lilla köksklocka. Fick den av Dennis för ett par år sedan. Tror att han tänkte att det är en bra investering för framtiden när synen börjar ge vika. haha


Och förresten, det är inte bara jag som är datanörd i familjen. Jag vet dock inte vem som har ärvt det av vem. hahaha



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Åh var är klockan köpt?!? Letat efter en sån!

Svar: Dennis köpte den på biltema. Men Teddy säger att den även finns på jysk. Gillar klockan skarpt.
Carina G.

2 Pia
skriven :

Har likadan klocka;)

Svar: Hahaha, de är superfräcka.
Carina G.

3 Pia
skriven :

Köpte oxo min på biltema . Vet ej hur det är nu men då kostade den på jysk 300 och biltemas 99;)

Svar: Det är samma pris nu. Var lite osäker, men Teddy klickade in sig på deras hemsidor.
Carina G.

4 Emelie
skriven :

Då ska jag definitivt Kika förbi där!!

Svar: Det gör du rätt i, ett bra inslag på vilken vägg som helst. :)
Carina G.

5 JonteBoy
skriven :

Datornörd nummer ett, vem är det tro?! Juste det är ju vår lilla Teddy ;) hahaha

Svar: Hahaha, eller hur??
Carina G.

6 Malin H
skriven :

Jag känner alltför väl igen de där när man ska städa och så skjuter man upp de till nästa dag hahah

Svar: Ja, det är ju så typiskt. Och ändå går det ganska snabbt när man väl börjar. hahah
Carina G.