carinag.blogg.se

NY VECKA!!

 
God morgon alla glada!!
Då är vi inne i en ny vecka, som säkerligen blir lika bra som den förra. :) 

Jag började dagen med att gå igenom och finjustera mitt CV och skicka iväg det.
Så som CV't ser ut nu, något liknande såg det faktiskt ut från början när jag var i starten av min uppbyggnad. Men det var så många som tyckte till och sa vad man borde och inte borde skriva i ett CV, och hur det kanske borde se ut istället. Och eftersom de flesta sa ungefär samma sak, ändrade jag det.
Man skall alltså inte lyssna för mycket på vad alla andra tycker runt omkring. Kanske lyssna och ta in, men ändå använda sig av vad man själv finner bäst.
Jag är i alla fall glad att jag nu får feedback på det från någon som borde veta. :) 

Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Idag vill Teddy dra iväg med mig på en ny busstur. Hmm, vi får se om han är stark nog att få ut mig. hahaha

Men först skall jag ju så klart sitta här och piggna till. Måste försöka rehabilitera mig själv så jag inte behöver så lång startsträcka på morgonen. Borde räcka med 1 - 1 1/2 timme, eller vad säger ni? :) Om bara inte klockan hade gått så fort just på morgonen. :) 

Ha en underbar dag alla ni som snart måste iväg.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: