carinag.blogg.se

NY DAG IGEN!!

 
 
 God morgon alla.

Då sitter man här igen med halvslutna ögon. Idag blir det också lite nytt och spännande.
Men det tar vi sen. Måste först ha mina vanliga morgonrutiner.

Tycker att benen känns helt ok idag, det ser inte alls ut till att finnas spår av vätska i de. Så jag tänkte börja lite lätt med zumban igen. Jag får ta det lugnt ett par dagar så jag inte överanstränger de. Vill ju att de skall hänga med mig på mina äventyr och inte hamna i sängläge. haha

Men nu först, lite "styrketräning"


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Morgning, Morning :)
Försök att ringa din son och säg de orden! Han svarar inte mig.. :( Tror han ligger o sover den sömntuttan! Haha xD

Svar: God morgon. Han är vaken, har precis pratat med honom. Jag säger till honom att ringa dig.
Carina G.

2 Irena
skriven :

Godmorgon Carina! Ha en fin dag! Kram

Svar: Ha en bra dag du med.Kram
Carina G.