carinag.blogg.se

MÅLTIDEN DENNA ONSDAG!!

 
Då är vi tillbaka igen då.

Blev plättor idag, mums.
Vissa tycker ju inte det är någon direkt middag. Men perfekt en vardag eftersom Beatrice ändå äter i skolan. Idag hade "Beas restaurang" besök av storebror och pappa. Stolt Beatrice när de kommer upp bara för hennes mat hahaha. Den har blivit vida känd, hela två våningar ner. :) 

Hm, kanske skulle starta eget. Beatrice lagar maten, jag håvar in pengarna? Eller?? hahaha

Nu är vi i alla fall mätta och sitter och myser framför TV'n ett tag innan det är dax för sängen.

Kvällsunderhållning: 112 på liv och död.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bittis
skriven :

Här oxå, men jag stekte Potatisplättar idag , med stekt Bacon o Lingonsylt .. det blev Mos över sen Middagen igår .. men Plättar är sååå görgott o vad sugen jag blev nu ..

Svar: Och jag blev lika sugen på potatisplättar, supergott.
Carina G.