carinag.blogg.se

LYCKLIGA JAG!!

 
Då var det över.
Snacka om nervositet alltså. Men intervjun gick jättebra, när det väl släppte och snacket kom igång. Så fort vi satt oss med andra ord. :) 

Jag vet, jag har ju inte fått något jobb än. Men jag känner mig riktigt positiv. Det var en härlig dam jag pratade med, och det kändes som vi fick en bra kontakt. Jag fick t.o.m feedback på mitt CV, vilket jag verkligen uppskattar. Det är så svårt annars ibland och veta hur CV och personligt brev blir bemött från företagens sida.
Jag håller tummar och tår att detta skall leda vidare till en anställning.

När jag kom ut därifrån var jag riktigt lycklig över att det gått så bra som det gjorde. Och naturligtvis ville jag dela med mig till alla er direkt. Så jag skrev ett långt inlägg och fotograferade en del bilder där utanför. Vad som sen hände, står skrivet i stjärnorna. För allt bara försvann och bilderna är väl uppe i cybertrafiken någonstans. Tror de gick vilse. hahaha

Men som sagt, jag har ju inte fått något arbete än. Och tills jag vet hur det gick, måste nya jobb sökas. Så det är det jag skall ta mig för nu någon timme eller två, till en god kopp kaffe.

Hörs när jag är klar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: