carinag.blogg.se

LURAD!!



Idag ringde Dennis mig och sa att han var på väg hem och skulle hämta kläder till flickvännen. Och jag blev eld och lågor "oh, nu är det dax, nu är hon på BB", var min första tanke.
Att det inte är beräknat förrän i Maj hade jag så klart ingen tanke på.
Och precis när jag sagt orden högt, kom jag på att det är ju 1:a april. Och då först började Dennis garva i telefonen.

Så man kan väl säga att jag klarade mig på håret hahaha. Okej, dagen är ju inte slut än. Men nu skall det nog mycket till innan jag går på nästa bus. hihi

Hur många av er har blivit lurade idag?

Själv är jag inte så bra på det här med att narras. Jag börjar alltid skratta innan poängen, så folk förstår direkt när jag ljuger. Jag har därför lagt det på hyllan för länge sen, precis som tiden här nedanför. hahaha






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dessi
skriven :

Hahaha! Men vem vet Carina Alexander lär nog komma tidigare för mina förvärkar har återkommit. Känner mig tröttare nu än någonsin förr. Gjort det i ett antal dagar nu.

Svar: Visst längtar vi jättemycket, och det är ju ingen katastrof om han skulle komma redan nu. Men om han nu bestämmer sig för det så får vi hoppas att han lugnar sig åtminstone tills din mamma hinner hit, så hon får vara med om underverkets första timmar. :) Jag förstår att det måste vara svårt att vila med den vildingen i magen.
Carina G.