carinag.blogg.se

JUST NU!!

 

I detta hushållet är det Beatrice som har ansvaret. hahaha
Så idag blev det pyttipanna, ägg och rödbetor. Beatrice favoriträtt.
När Dennis bodde hemma blev det inte det så ofta. Dennis tyckte inte det var någon middag. Och det blev ofta suck, suck om Beatrice kom med det förslaget hahaha.
Så numera kör hon med det ganska ofta. Ja, ja, hon lär väl tröttna så småningom. hihi

Så nu är jag mätt i magen och sitter just nu och surfar runt på nätet efter distansutbildningar.
Det hade varit riktigt häftigt att kunna plugga samtidigt som jag lär mig mer om bloggvärlden. Jag slår liksom två flugor i en smäll.

Nu vet jag vad de flesta tänker, att jag sitter och drömmer om något overkligt. Men som jag skrivit tidigare så har jag funnit något som jag verkligen älskar att göra. Problemet jag har idag är ju att jag måste sitta med jobbansökningar, papper, arbetsförmedlingen och allt annat som tillhör den arbetslöses värld, att jag inte kan hålla bloggen vid liv så mycket som jag skulle önska.

Fick just nu frågan av Beatrice om jag tyckte om maten. Klart jag gjorde gumman. Speciellt när man blir bjuden på en lyxmåltid som denna.

...... Och naturligtvis skall programmet strula och jag kan inte ladda upp någon bild. Har suttit nu i 30 minuter och försökt få in bilder. Nåja, ni får låtsas att ni ser maten fint uppdukad här nedanför, och naturligtvis en bild på den söta kocken.
Gott var det i alla fall. Tack för maten.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Så duktig hon är! Skämmer bort dig totalt, härligt;)

Svar: Hahaha, det är riktig lyx.
Carina G.

2 Malin H
skriven :

Så duktig hon är. Tänk om man hade den lyxen här hemma oxå så att Dennis lagade maten varje dag, men de får jag nog bara drömma om hahah

Svar: Ja, hon skämmer verkligen bort mig, min prinsessa.
Carina G.