carinag.blogg.se

JÄSP!!

 
Kan man slappa mer än vad jag gjort i eftermiddag? Tror inte det. :) 
Slocknade framför TV'n innan och vaknade till härligt doftande matos. 

Så nu sitter jag här mätt och belåten och gör inget vettigt alls, bara knappar på datorn och "leker".
Vid det här laget behöver jag väl inte berätta vad Beatrice gör. Jag säger så här, om 5 minuter syns det inte att vi ätit middag. :) 

Men om en liten stund skall vi i alla fall ut på en kortare promenad. Det är väl det minsta jag kan göra när Beatrice ber att jag skall hänga med. Eller vad tycker ni? :) 

Trots att jag sovit ett par timmar nu, så känner jag mig inte alls pigg. Så en uppfriskande promenad gör nog susen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Själv har man sprungit en runda på 10 km nyss :)

När skall ni hysa in er hos mig? Jag behöver städa ;) hihi

Svar: Vad duktig du är, vi nöjde oss med en kort promenad till affären. :)
Jag tror säkert Beatrice ställer upp utan inhysning, mot bra ersättning :) Fast om man får tro Teddy så är det mer en byggarbetsplats hemma hos dig just nu... :)
Carina G.