carinag.blogg.se

INTERVJU!!

 
Kan det bli bättre än vad det är just nu?
NEJ......

Fick precis ett samtal från ett företag som ville träffa mig i morgon klockan 10.
JIPPI.

Jag vet, det är bara en intervju, ingen anställning. Men just nu går jag som på moln, jag är åtminstone med i urvalet. Bara det känns så himla skönt.

Jag tror det är jättesvårt för folk som har arbete att förstå den stressen man känner när man inte har något arbete. Jag var nog likadan själv tidigare. Även om jag tyckte synd om folk som inte hade något, så tror jag inte att jag tänkte så mycket på det här med vad det kan innebära och den stress de måste känna.
Nu förstår jag så mycket bättre.

Så nu skall jag sitta här en stund och bara njuta av tanken på en anställningsintervju.
JEEY.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Åh vad kul, ska verkligen hålla tummarna hårt att allt går bra och att jobbet blir ditt :)

Svar: Tack Malin. Det känns riktigt, riktigt skönt. :)
Carina G.

2 Pia
skriven :

Grattis och lycka till!!!

Svar: Tack Pia, känns bra. Bara att hoppas på det bästa. :)
Carina G.