carinag.blogg.se

INTE ÄN!!

 
Är jag lika pigg? Absolut.
Fortfarande lika sugen på städning? Yes.

Men de som vekligen känner mig vet att jag måste ha lååång sträcka på morgonen med mitt kaffe. Därför är jag inte klar med min morgonrutin förrän nu.

När jag arbetade gick jag upp nästan tre timmar innan jag skulle iväg bara för att jag skulle dricka ordentligt med kaffe :) . När jag sen väl var på mitt arbete var jag tvungen att ta en kopp till innan min dag riktigt kunde börja. Men sen var det ingen hejd i mig. haha

Nej, nu har jag suttit länge nog. Det är dax att sätta igång.

Se ya later!!



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Det är inte bra att ha så lååånga morgonrutiner. Då kan lätt hela dagen passera förbi :) haha

Svar: Hahahaha, det har du rätt i. Det gäller att ha diciplin till att sätta igång.
Carina G.

2 Pia
skriven :

Sista bilden var jättefin på dig! Profilbild på Facebook !;)

Svar: Tack Pia. Ja, det blir nog snart ett byte där. :)
Carina G.