carinag.blogg.se

INGET MER!!

 
Ja, nu händer väl inget mer för kvällen känns det som.
Är ju inte speciellt trött, men tänkte ända säga godnatt till er. Antar att en hel del redan gått och lagt sig, och resten är på väg.
Har jag rätt eller har jag rätt? :) 

Själv kommer jag att hålla mig vaken till 00:30. Inga problem för mig, eftersom jag oftast inte kan somna i tid som vanligt folk.
Med tanke på mina tidiga mornar borde jag vara trött och somna som en sten på kvällarna. Men inte då, ju mer jag försöker sova desto piggare blir jag.
Är det nu man kan säga att man börjar bli gammal? När man inte behöver så mycket sömn?
Läste faktiskt för ett tag sedan att minimum för sömnen, oavsett ålder, var 0 timmar. hahaha
Är det någon som klarar sig med så lite sömn? :) 

Nu säger jag i alla fall godnatt till er alla, och sov så gott.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: