carinag.blogg.se

IDAG!!

 
Ovanligt pigg är jag idag, men så somnade jag ju också ovanligt tidigt igår. :) Det kan ju i och för sig vara nerverna som spökar inför dagens event. hahaha

Idag skall Teddy guida mig in till stan med buss. Det händer inte allt för ofta att jag sitter på en buss och hoppar. Tyckte det passade bra så vi slapp krångla med bilen, och Teddy ändå erbjöd sig. Teddy tycker jag är ute alldeles för lite. Hmm, varför tycks han tro att jag är det? Räcker det inte med balkongluften? haha

Nu ringde i alla fall Teddy och skulle väcka mig. Sorry Teddy, men jag har redan varit vaken ett par timmar. :) 
Han kanske också är nervös eftersom han är vaken den här tidiga timmen. hihi

Nu skall jag fortsätta med min morgonrutin a la kaffe. 

Ha en underbar dag alla och var rädda om varandra där ute.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linn
skriven :

Naw så snäll min man är och guidar dig så :) hihih

Svar: Ja, han är jättegullig och omtänksam. hihi
Carina G.

2 Irena
skriven :

Hoppas det gick bra idag?! Håller tummarna!

Svar: Det kändes i alla fall jättebra. Så jag hoppas för fullt nu. :)
Carina G.