carinag.blogg.se

IDAG ÄR DET SÖNDAG!!

 
Vaknade galet tidigt idag......igen.
Men jag skall inte klaga. Blev ju på strålande humör när jag kikade ut och det var sol vid den tidiga timmen. Det enda som störde den härliga synen var något jag måste ha fått i ögonen. Det var fullt med gråa prickar. Hmm, har jag fel på ögonen eller har fönstret fått någon åkomma? Kan ju vara "smutssjukan". :) 

Idag skall jag passa på att sticka och inhandla lite mat medan Beatrice är och rider.
Det är ju trots allt Söndag, så jag känner för att planera och lägga lite mer tid på intaget av mat idag. hahaha

Men nu först är det det vanliga morgonintaget som skall ner i halsen.

Så nu säger jag godmorgon och ha en underbar början på denna dag.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: