carinag.blogg.se

HEMLISAR!!

 
Då är stallet avklarat för den här veckan.
Nu när det fina vädret har börjat visa sig, blir det också mer uteridning. Så idag reds det i paddocken.

Efteråt skulle ju Beatrice så klart till Coop Forum för att shoppa. Det var ganska skönt faktiskt. Då kunde jag i lugn och ro kila hem och planera lite inför Beatrice kommande kalas. Det är visserligen några veckor kvar. Men det tar lite tid eftersom jag inte kan göra det när hon är hemma. haha
Presenten är nu i alla fall avklarad, skall bara hämtas på posten.
Idag beställs ju nästan allt via internet, så det föll sig väldigt naturligt att jag gjorde detsamma.
Mer kan jag tyvärr inte berätta än, då Beatrice också läser min blogg.

Så Beatrice, du får vara nyfiken lite till. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Så elak du är mot din dotter Carina ;) haha

Svar: Vad vore livet utan lite spänning. hahaha
Carina G.