carinag.blogg.se

GOOD MORNING SUNSHINE!!

 
Nu är vi vakna igen.
Vissa piggare än andra, och jag tillhör absolut den andra skaran.
Men det är inget som inte kan avhjälpas med lite kaffe.

Som det ser ut nu finns det inga planer på schemat. Men det vet man ju aldrig. När jag väl piggnat till och hjärnan börjat fungera så kommer jag kanske på en massa som måste göras idag.

Så vi får helt enkelt se vad som händer och sker.
Jag börjar i alla fall med kaffe.

Och till alla som snart skall ge sig iväg, ha en bra dag.

Vi andra som kan slappa, kan ju få ha en bra dag inomhus, då det faktiskt är trist väder med regn idag. haha



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Javisst är det strålande solsken ute och jag skall snart ge mig iväg till möte :)

Sen skall man ner till Malmö och träffa din son :) Skall vi ut och gå lite Carina? xD

Svar: Nej, skulle inte tro det. hahaha.Jag har träningsvärk från gårdagen.
Carina G.

2 Teddy
skriven :

HA Ha HA -,- Du kan ju drömma om att få sitta inne bara ;) hihihih

Om jag skall ut så skall du ut xD hihihih

Japp det skall du Jonte bby <3 Och jag längtar redan :) hihih

Svar: Hahaha. Drömma kan man ju alltid.
Carina G.

3 JonteBoy
skriven :

Det låter som jag och Teddy har ett nytt mammajobb att utföra ;) hihi

Visst hade vi kul förra gången Teddy?! xD

Svar: Hahaha
Carina G.