carinag.blogg.se

GOD MORGON!!

 
Vaknade 6.00, med ett leende på läpparna.
Visste väl att det skulle hjälpa att lyssna på "be happy" igår, den sviker aldrig. :) 

Idag skall Beatrice till tandläkarhögskolan och dra ut en visdomstand, stackaren. Jag får trösta henne med lite glass efteråt. Har hört att det skall hjälpa när bedövningen släppt om man fortfarande har lite ont.

Leendet ligger kvar på mina läppar, och det vill jag ju inte skall försvinna. Därför får jag väl skynda mig att hinka i mig lite kaffe innan humöret hinner dala. haha

Hoppas ni får en härlig dag, och var rädda om er.
Kram


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Godmorgon jaa :)
Leendet är på mina läppar också och kaffe har man redan fått i sig :) Snart skall man på möte och dagen kan inte bli bättre :) hihi

Svar: Vad skönt att du tycker det. Ha en fortsatt härlig dag. :)
Carina G.