carinag.blogg.se

FOTOMINNEN!!

 
Minns när barnen var yngre, kom de varje år till mitt arbete för att bli fotograferade av olika fotografer. De första åren var väl okej. Sen tyckte de att det var hur jobbigt som helst att behöva posera för än den ena och än den andra. Speciellt Dennis satte ner foten till slut och vägrade gå med på det. hahaha

Det har så klart blivit mycket fotograferande även hemma. Och nu när de är vuxna är det sååå kul att titta på gamla bilder.
Så det är detta jag sysslat med nu för att inte somna. :) 

Jag har ju hur mycket som helst. Har plockat ut ett axplock av bilder. Hittade inte så mycket på de när de var äldre dock. Dennis har ofta försvunnit när kameran åkt fram. Hmm, jag undrar varför? :)
Får väl ta igen svunnen tid och fotografera lite mer framöver. hihi






















Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Ja jäklar vad tiden går.Jag minns Dennis tidiga år.Det är så jag sitter funderar vems stövlar går han i på det ena fotot är det dina eller mina hahaha.Och vad små Bea o Sam var det känns inte längesedan det fotot togs.

Svar: Jag vet faktiskt inte vems stövlar det är. Dennis snodde alltid åt sig alla skor o stövlar så fort han fick en chans. :) Snacka om att promenera på minnenas stig när man ser dessa foton, härlig tid.
Carina G.

2 Pia
skriven :

Dennis som tomte har jag med;) va kanske det årets julkort;)

Svar: Ja, jag tror nog just det fotot användes. :)
Carina G.

3 Emelie
skriven :

Tur att man passar i glassskägg! De gula byxorna längre ner va väl inte riktigt min stil!

Svar: Hahaha. Men håll med om att ni var väldigt söta...
Carina G.