carinag.blogg.se

FINBESÖK!!

 
Det var några härliga timmar hemifrån, jag känner mig som ett barn som varit ute flera timmar och lekt. Man blir ju så himla trött, så ikväll kommer jag garanterat att somna tidigt (tror jag) haha

Inte nog med det. När jag kommit hem fick jag besök här också, samtidigt som jag och Beatrice precis skulle äta middag. Så här har varit full rulle ända tills nu.

Är jag trött? Japp. Men lycklig ändå, gillar att ha alla "barnen" samlade runt mig. :) 

Nu skall här slappas och mysas till lite film med Beatrice.





 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Teddy sitter precis som han tror att han är kung eller nåt, men där tror han fel xD hahaha

Hur långt är det kvar nu? Det var ju fan va magen är stor :) Saknar nästan det lite ;)

Svar: Kung över soffan. haha
Ja, magen går inte att dölja det längre. 14.e maj närmar sig med rasande fart, och vi längtar verkligen. :)

Saknar?? Är du pappa?
Carina G.

2 Teddy
skriven :

Hahah på daj me -.- Jag är alltid kung ;)

Det är beräknat till den 14:e maj... men dem tror han kommer tidigare :)
Vadå saknar? Du är la inte pappa?! :O

3 JonteBoy
skriven :

Nej jag är inte pappa, men morbror :)
Men jag var med in på BB när hon födde och det är det jag saknar, för det var en sån härlig känsla.

Och Teddy, du borde ha fattat att jag menade Jakob?!

Svar: Aha, då förstår jag att du saknar det. Har man en gång varit med om det så sätter det sina spår. Man glömmer det aldrig. :)
Carina G.

4 JonteBoy
skriven :

Nej man gör ju inte det. Kan fortfarande se det framför mig när han tittade ut och sen när sköterskan kom in med han i rummet till hans pappa o mig var helt fantastiskt :)

Hoppas bara det går bra för dem när det är dags och att hon inte får sån knäpp så hon inte vill ta i honom på bb. För det var hemskt med min syrra :(

Svar: Jag är övertygad om att det kommer att gå jättebra. :)
Carina G.

5 Karin
skriven :

Ja den känslan saknar man :) Men dock inte alla besvär man hade, jag gick igenom det tre gånger och alla gånger sa jag aldrig mer men man ångrar det snabbt när man väl fött :)

Svar: Minns också det. Sa också det alla tre gångerna. Men det blåstes bort lika fort man fick sin lilla ängel i famnen. :)
Carina G.