carinag.blogg.se

EN DAG MED AKTIVITETER!!

 
Pigg?? Nja......

Hade inte hunnit sitta med mitt morgonkaffe lång stund innan jag hade full morgonaktivitet.
Beatrice med sin frukost, Teddy som kom upp, Dennis som ringde. Ja, aktiviteterna var många och högljudda.
Ja, ja jag var inte heller tyst, trots att jag inte vaknat till ordentligt än. hahaha

Men nu är jag i alla fall på banan. Skall göra vid mig nu för ett "frukostmöte" med gamla arbetskamrater på Ikea. Härligt härligt.

Det här kan man också syssla med när man hälsar på, tyckte Teddy. hihi




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Ikea är alltid kul;)

Svar: Håller med. Alltid hittar man något där. haha
Carina G.

2 Bittis
skriven :

Ok .. du har jobbat på Ikea .. hur länge då?? Å vad med för nåt ??

Svar: Nej, Bittis. Såg nu att jag antagligen har formulerat mig lite fel. Jag och mina gamla arbetskamrater träffades på Ikea för att äta frukost i deras restaurang. Så jag har alltså inte arbetat där.
Carina G.

3 JonteBoy
skriven :

Det är Teddy det. Så gör han hemma hos mig också den jäveln. Hahaha :)

Svar: Haha. Man får ta det som en komplimang. Han gör det nog bara på ställen han trivs bäst på.
Carina G.