carinag.blogg.se

DONE!!


Då var jag hemma igen efter Beatrice tandläkarbesök.

Trodde ju att hon skulle må si sådär efter att ha dragit ut en tand. Hade nästintill bestämt att åka iväg och handla glass och pyssla om tjejen. Men icke då. Naturligtvis ville Beatrice till skolan efteråt, trots att jag undrade om hon inte skulle följa med hem och vila resten av dagen. Kan tala om att hon såg väldigt medtagen ut, annars hade jag inte kommit med det förslaget.

Ja, ja, hon gör som hon vill. Jag är i alla fall grymt stolt över henne att hon tar så stort ansvar när det gäller skolan. I den åldern tror jag nog att jag gärna hade hoppat över en skoldag om jag fått erbjudandet. haha

När jag kom åkandes med bilen "stötte" jag plötsligt ihop med Teddy som skulle till jobb. Vilket sammanträffande va? Passade ju så klart på att ge honom skjuts. Jag vet, snäll mamma. :) 

Smyga på barnen? Ja, men det gjorde de ju med mig när de var små.
Jag ger bara igen. hihi

Beatrice på väg in till tandläkaren

Teddy på väg in till jobb
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: