carinag.blogg.se

DEN HÄR MORGONEN!!

 
Riktigt trött idag.
Jag vill bara säga god morgon och låta er veta att jag vaknade idag också, tröttare än någonsin.
Den här morgonen kommer det att ta låååång tid innan jag vaknar till liv.
Men jag tror nog att jag klarar det även idag. :) 

Och idag blir det också långpromenad till kaffets land. Får hoppas att jag inte går vilse den här gången, och att det funkar att blogga från mobilen.

Nej, nu klarar jag inte att knappa på tangentbordet längre. Ser inget framför mig, så jag måste se till att vakna.

Hörs ute på vägarna

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Ja en annan har ju varit vaken sen sex! Du kan ju fråga din son hur det kan komma sig -,-
Haha

Svar: Jo, han berättade att han ringt och väckt dig. Han är här upp just nu och är hur pigg som helst. Går inte ihop med min trötthet. :)
Carina G.