carinag.blogg.se

DAGENS MÅLTID!!

 
Varför stack då Beatrice iväg som ett skott så fort hon lämnat sin skolväska tidigare?

Hon är ju bara för go den tjejen. Hon skulle överraska mig med dagens middag. Hade ingen aning om var hon stack eller skulle göra. När hon sen kom hem började hon dona och ha sig i köket, och förbjöd mig att komma dit.
Efter maten fick jag naturligtvis en stor kopp kaffe.

Nu sitter jag här proppmätt, som jag alltid blir när jag inte lagat maten själv, med en kopp te.
Bortskämd, jag vet. hahaha

Nu blir det i alla fall mys resten av kvällen. Dock inget gotta, det är ju trots allt bara TISDAG. :)

Får väl gottgöra henne vid tillfälle. :) Skall bara försöka komma på med vad.






 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Ja jag väntar fortfarande på att ni skall hysa in er här :(

Svar: Hahaha. Måste snart ta och inspektera den lägenheten.... :)
Carina G.

2 Dessi
skriven :

Åh Dennis favorit mat hahah
Alltid när jag kommer med den idén så säger han nej jag har ätit det för mycket för det är beatrice favorit rätt :)

Svar: Jag vet. Beatrice passar på nu när inte Dennis bor här längre. hahaha
Carina G.