carinag.blogg.se

AVSLUT PÅ EN HÄRLIG DAG!!

 
Ja, då lider även den här dagen mot sitt slut.
Det har varit en riktigt härlig dag, även om Teddy nästan tog kål på mig. hahahaha
Nej då, ingen fara. Det har varit en riktigt rolig eftermiddag tillsammans med både Teddy och Beatrice. Och sen ett perfekt avslut även med Dennis och Dessie.

Och som grädde på moset för att jag varit så duktig och knatat runt på stan (Teddys ord hahaha), så fick jag en liten present av honom också. Den luringen smet ju iväg och lämnade mig själv på ett fik på Entré. Vad han gjorde då fick jag inte reda på förrän ikväll när vi kom hem.

Han vet minsann att överraska han.......

Ja ni ser själv vad jag fick. Mmmm, den skall avnjutas......  haha

Med det här säger jag godnatt till alla där ute.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Mmmmm

Svar: Helt rätt Pia, tycker jag också. Jag får det extra mysigt till Lets dance på Fredag. haha
Carina G.

2 Bittis
skriven :

Den där du, den är Go du .. ujujuj ..har en likadan i Barskåpet ..!!

Svar: Hahaha. Ja, jag längtar redan till Fredag, då den skall öppnas.
Carina G.