carinag.blogg.se

ARBETE!!

 
Hittills har jag gjort vad jag föresatte mig, alltså inget annat än lite jobbsök. Det är ju jobbigt i sig.
Jag gick samtidigt igenom de mail som kommit och jag önskade förstås att mailen var lite roligare. "Tack för visat intresse, tjänsten har tyvärr gått till annan sökande" är väl kanske inte den typ av mail som jag vill ha.
Sååå deprimerande att läsa det.

Men det är bara att bita ihop och gå vidare. Och hur gör man det då? Jo, jag tog fram min nya almanacka som jag för inte så längesen fick hem i min brevlåda. Skulle det vara roligare då? Ja, faktiskt.
Den här almanackan designade jag själv. Det är första gången, så jag var ju lite försiktig med hur den skulle se ut. Men nu vet jag tills nästa gång, då blir det lite annorlunda. Det var så bra för man kunde välja vilken månad den skulle börja på. Och eftersom jag inte fick tummarna ur ändan och beställa den förrän i Januari och jag dessutom inte visste hur lång tid det skulle ta innan jag fick den, så fick almanackan börja i Maj.
En riktigt rolig grej. Naturligtvis inte en ny idé, men för mig var det ju lite nytt. hahaha

Så det är detta jag ungefär har suttit med idag. Det blev tre nya jobbansökningar, så jag håller mig där för idag. Man blir så himla trött i huvudet när man håller på med det, så nu behöver jag en paus......och en STOR kopp kaffe. :) 



Så här ser man ut efter jobbsök och negativa mail.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Jättefin almanacka! Kämpa vidare, snart har du jobb igen...;)

Svar: Tack Pia.
Carina G.

2 JonteBoy
skriven :

Var har du fått den almanackan ifrån??

Svar: Den är beställd från tryckdig.se
Carina G.