carinag.blogg.se

23:E

 
Nej, jag är inte den som firar saker varje månad. Jo, kanske om jag haft någon speciell att fira med. hihi

Men idag har jag varit aktiv med bloggen en månad. Förstår ni hur roligt jag haft under den här tiden? Jag lär mig mer och mer för varje dag som går.
Har ni tänkt på att jag ändrar spalterna i mina inlägg? Har inte bestämt mig om det är snyggare att ha allt på vänster sida eller om texterna skall vara centrerade, om bilderna skall vara centrerade eller läggas på sidan. Jag vet, snacka om I-landsproblem. hahaha

Men hur upplever läsarna bloggen?
Är det lättläst? Går det att läsa rubriken? Borde bilderna vara större eller mindre?
Och inläggen; är de för långa eller korta? Vad är intressant att läsa? Gillas det när det kommer upp ett musikinlägg varje dag kl 12, som jag har det idag? Eller det finns kanske roligare saker jag skall lägga upp vid den tiden?
Det kanske rent av finns annat ni reagerat på?

Jag vill inte stanna här. Jag vill gå vidare, lära mig mer, bli bättre. Och det kan ni hjälpa mig med. Jag hade blivit väldigt glad om ni kunde ge mig lite feedback på hur ni upplever min blogg.
Det är nu ni har chansen att påverka hur ni vill ha den blogg ni faktiskt tar er tid att läsa.

Kom ihåg:
Visst är det härligt att få ros, men det är av riset vi lär oss.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Jag läser alltid i telefonen så vet ej hur din blogg ser ut på datan hihi men fungerar jättebra att läsa på telen och jag slipper sitta att förstora och ha mig som jag behöver på andra bloggar . Därmed är det lättläst och bra! Tycker inläggen är bra! Jag gillar när man skriver ganska mkt och det gör du. Blir besviken när Jag går in på en blogg för att jag ser en uppdatering och det bara står två rader...

Svar: Roligt att höra att du tycker om bloggen som den är just nu. Du kan alltid komma med önskemål eller om du har annat på hjärtat senare. :)
Carina G.

2 Bittis
skriven :

Jag tycker den är jättebra, det känns att du tycker det är sköj o Blogga o det vore väl konstigt annars , så många som vi knar igenom varje dag, du har fått en del Tips, kan jag tro .. låtarna är göööörbra, jag lyssnar varje kväll på dom, då känns det skönt o gå ner i varv o lyssna på bra låtar .. Kram

Svar: Tack Bittis, roligt att du tycker om bloggen. Ja, jag fullkomligt älskar det, det bästa jag hittat på hittills. Och det är sant som du skriver, en del tips har jag snappat upp på vägen genom att läsa de bloggar vi följer. :)
Carina G.

3 Emelie
skriven :

Mer bilder!!!! Och jag gillar matinläggen mest såklart! Förutom låten från 10 orsaker att hata dig! Haha.

Svar: Tack Emelie. Jag skall absolut försöka bli bättre med bilderna. :) Och vem vet, det kanske blir en favorit i repris lite då och då på just den låten. hahaha
Carina G.